20.12

hej, idag började skolan 9, och flöt på rätt bra ända tills slöjden hatar det, men hon klagade inte iallafall eller jo hon snacka om ngt jävla godis papper som hon hittade vid tildas oh min plats för typ tre veckor sen som hon hade sparat för att fråga om det va vårat, haha jo men så brukar jag oxå göra..? :|
efter skolan som slutade halv 4, så tog tilda och jag bussen hem. sov en stund gjorde jag sen åkte jag till stallet runt 6 och kom hem för ett tag sen typ.

och nu roar jag bobby lite sådär. eller han roar mig? vet inte.. inget plugg ikväll, duper skönt .
imorgon ska jag till tandläkaren halv fucking 8 är klar kanske 9, skolan börjar halv 11, men jag struntar i svenskan och börjar efter lunch ist, så hinner jag åka hem och chilla ett tag.
efter skolan åker jag väl hem igen antar jag.. sen ska jag hoppträna på kvällen!

vi hörs later eller imorgon.
pusssssssssss / ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0