asså HAHA

pratar lite med jennifer på msn, och då kom vi på när vi höll på att ha ihjäl en lärare i somras.

vi skulle på typ läger med klassen eller något, så skulle man paddla kanot dit.. så bad hon mig och jennifer att hjälpa henne att bära ner våran kanot, så försökte vi lyfta ner den från någon ställning elr ngt. men så vägde den ton typ.. sen försökte vi igen så tog vi den, men tappade den.. så vände vi oss om och då låg hon där, med våran kanot över sig. så vi hade alltså tappat den över henne. och hon låg där, och ba ajajaj.  fyfan vad hemskt, så tittade jag mot jennifer, och hon ba stog där helt chockad hhaahahahha?!?!?!..  ae fy jag trodde hon var död.   - och vi ba oj hur gick det? asså hahahahahahaha.. låter inte kul, men fy helt sickt typ!!!

och jag vet att ni antecknar också :)



Kommentarer
Postat av: elissa

vilken lärare va det? ;o<3

2009-12-27 @ 23:46:26
URL: http://elisabethsonar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0