ebba här igen

vart har emma tagot vägen? kan man ju undra, prata med henne förut hon sa att hon va as trött, så antagligen därför då.
fan jag hatar när man fassnar på datan såhär, jag börjar alltid med att läsa mina favoritbloggar, sen bloggar jag och kollar facebook osv.. tiden drar jäämt iväg så mycket och det stör mig när man egentligen inte har tid att sitta på datan utan bara ska kolla ngt snabbt så försvinner minst en halv timme bara sådär.
men aja får väl skylla mig själv antar jag!
har rätt mycket plugg i skolan förtillfället, ikväll har jag ägnat mig åt syslöjd.. så suttit och broderat hela kvällen, fyfan hatardet imorgon ska jag lämna in det , om hon inte är nöjd kan hon ju köra upp det i arlset jag har fan kämpat som FAN med dedär. okej sluta klaga nu ebba.
skola imorgon igen YIPPiii, älskar våran lärarstudent på so:n mest , typ inte man somnar av hanröst jag looovar. clara satt oh sov på so:n och rästen av klassen oxå.. HAHA
okej nu ska jag sova så kanske jag iallafall kan hålla mig vaken imorgon..

take care.



emmas och min älskliiiiing , RÖVhål.
hahhhaaha, det där är kul. och ge mig lite sommar taack.


säg OMELETT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0