m yes emmaa här

igår var jag hemma hos carrroo, bästa som alltid.. sen åkte jag till ebba. spelade guitar hero, (jag ägde) sen sjöng vi singstar (jag ägde igen).. sen kollade vi på narnia, och soov.  pussen på det då.

sen satte vi klockan värsta tidigt och åkte till stan, mellandagsrea ju.. men fan hittade noll, kanske för att man inte letade?. men ajjaa.
träffade lucas och anton där också,  fick en klocka av lucas?!?!?! knäpp är han, men pusss på världens bästa. <3
sen gick ebba och jag till stallet, hoppkurs ju.. gick SVIN bra, bästa hästen.

ebbas kusin var och tittade, gulleunge asså.. hon ville tillochmed sitta i baksätet med EMMA, värsta leekigt. sen på kvällen kollade jag på harrypotter med lovisa och ellen, mys på det.





and i've been here before,
but never felt like this..
so boy just hold me and never let me go.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa klockan bästa emma



girl just hold me and never let me go

2009-12-31 @ 00:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0