hej / ebba

jo men ebba hääär.
duschade nyss, och har ätit lite kvällsmat nu oxå.
direkt efter praon tog jag bussen till söder tull, och vandradärifrån till stallet.
red lektion halv 6 gick rätt bra.. kom hem runt sju.
ikväll vill jag sova, typ nu igentligen. men måste fixa lite grejs först.
imorgon ska jag och emma ju somsagt på stan, och efter det ska jag hoppträna på skogslotten! hoppas det går bra för EN gångs skull.. men ao slut snackat om det , emma pluggar ikväll för det vet jag så därför kanske lite dålig update från hennes håll! ae, dags att gå bort från datan, hörs later eller imorgon!

pusssssssssss



bevisa att du klarar det.. jag vet att du kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0