back to school vare va , / ebba

jo jag har faktist vart i skolan idag f-yfan underbart alltså, dom hade tillochmed kostat på lite lila färg i matsalen ha-ha..
efter skolan så jao har det inte hänt mycket, träna förut .
nu har jag tagit en dusch och börjat på mitt so arbete pluggat tillräkligt för idag så nu får jag belönas genom att titta på tv :)


rotade fram ett par gamla ray ban i byrolådan , mammas från typ 60-talet eller ngt haha.
lite synd bara att mitt huvud inte riktigt är fit for fight med dom. epiic fail..

att notera, ska hoppa inte min ponny på fredag, utan istället stora läskiga candy..
ngt mer?. nej det var nog allt


im so over it..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tävlar aldrig du och emma med era ponnys?

2010-04-13 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0