emmma

tråkig skola, elr ganska slappt. har typ stugvecka den här veckan och det innebär att man får göra vad man vill typ.. förutom att gå hem :| 
när jag kom hem gick jag och la mig i soffan, så bara ser jag något krypa på väggen över soffan. världens största himla spindel, alltså sjukt höll på att dö! så jag ringde runt till min familj, men nae ingen svarade så smsade istället lucas men han var inte till mycket hjälp? lixom döda den med en bok, nejnej.. ae den sitter nog kvar där nere nu, om den inte har krypit ner i soffan elr ngt, får rysningar när jag tänker påt och vågar inte gå ner och titta heller :|

ajja har svullat hela dagen, inte bra så ska snart åka till smedby och träffa ellen, sen ska vi faktiskt ut och springa. herregud vad duktig jag känner mig redan nu innan :D

lilla norapora.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0