he looked at me, took me by suprise.

jag blir bara tröttare och tröttare för varje dag känns det som. skola idag iallafall, vi har projekt det är ganska slappt. sista lektionen var dock språk.. det dödar mig.
slutade fyra idag, åkte direkt till stallet och red ute i snön mysigt heh. nu är jag hemma sen ett tag tillbaka. väntarochväntar, väntar på mat och väntar på erik my boy som ska komma runt halv åtta.
NAE varför funkar aldrig loggboks sidan?! skäll inte på mig sen kurt, det är faktist inte mitt fel.
NAE nu ska jag äta. pussssss
NAE just det MVG på samhällsläxan. WOHO


sorligt att det är lika mycket snö nu som förra året. sorligt big time.



kan ha varit den fulaste bilden som tagits. men är så hungrig så det funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0