the day of today

började med att skriva uppsats i tre timmar . sen hade vi vanliga lektioner efter lunch, slöjd, matte, spanska WIHU..
sen efter skolan gick jag och tilda in till stan, sen åkte vi hem . och jag åt och sååå. sen red jag senare hon va på't idag also piggg men så dukitg så :)
imorgon börjar jag tjugo över tio najs, slutar halv tre då ska jag hem till emma, sen tränar vi sen åker vi till lucas & anton.


facelook & outfit.


en sak som jag har tänkt på.
musik, låtar dom är bra i perioder.
först lyssnar man på en låt tills man verkligen hatar den och är hur trött som helst på den.
sen typ ett år senare så är den låten as bra igen. det är fan sant.




liksom. hallå hur bra är det inte?

/ ebba

Kommentarer
Postat av: clara.

HAHA , första låten har man jue minnen från !!

2010-02-11 @ 23:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0