ebba här.!

mentja, har haft fullt upp hela dagen typ, började med att jag vaknade av klockan. 11.
sen åkte jag till stallet vid 12, pulsade runt ute i snön supermysigt :)
sen hem till emma, sen tog vi halv fem bussen till söderköpong, och så gick emma hem till lucas och jag till antonboii puss på honom tycker jag! , sen kom vi hem typ nio. och nu har jag inte gjort ngt speciellt.
imorgon ska jag åka till stallet ganska skapligt, och sen va med emma på kvällen , vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra än dock. men vi ska nog sola på dan iaf, det gillas (y)
okej nu ska jag prata med bästa vilda på msn.. haha.!

pussssssocheeeeej.


för er som missa den igår.
under ebba, över fram emma, över bak vilda.
hahah säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0