ebs here.

asså det är ganska sjukt hur mycket jag saknar allt som emma la in bilder på förut.
bästa tiden var det.. :(
nu finns allt bara på bild.. och såklart i våra minnen & hjärtan! inget av det vi hade då, finns idag hos oss och det gör ont att tänka på det.


i repris då. bara för att det inte finns NÅGOT  som slår dedär.


men ah okej. skola idag, jag överlevde iallafall.. spanskan var inte rolig kan jag ju säga, men tilda och jag ska kanske få byta och börja i nybörjarspanska. så det är ju bra, för just nu fattar jag inget av vad lärarn snackar om.
annars så gick allt bra. slutade tre då åkte jag hem och chilla ett tag, sen stallet.
och nu gör jag inget vettigt. klockan tio är det bästa ph. paradisehotel alltså, ganska kasst program men det måste man bara se.


dagens outfit:
slitna jeans, bikbok.
vittbaslinne, gina.
grå hoodtröja, bikbok.



dagens facelook.
garva inte åt bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0