fiifäään

ebba här. slappt hare vart idag hörreni. inte gjort ett skit typ.
igårkvällen va bra, skitbra..
imorgon ska jag jobba fet suck på't, men bara halv dag typ för jag och emma ska kolla på lucas & antons match i think. sen vet jag inte om vi ska va med dom på kvällen? jag ska iallafall va med emma imorgonkväll, det har jag redan bestämt long time ago.
snart är lovet slut och jag mår psykiskt dåligt över det. okej nu ska jag sluta klaga och säga något positivt..
jag och emma ska ut och ränna i skogen i vår, fort ska det gå med. ingenfattar knappt jag heller faktist, men kul ska det BLI. sådesåå.
emma släpper lite 2009 bilder soon, så ENJOY it :)

pussss från ebbsidoe, som ska gå upp om 8 timmar och 57 minuter. det va ju ganska långt till dit.?



det är ganska sick't att man kan sakna en människa som man träffade för en dag sen.
men såär det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0