ebba

sov somsagt hos emma igår kväll, vi gjorde typ inget. på dagen träffade jag august en stuund.
idag var det ännu en rätt onödig skoldag. började nio med ngn show, sen typ rast sen halvars
sen hade vi bild, fast nae orkades inte med sola istället, sen hade vi so ..
iallafalll efter skolan gick jag och clara in till stan ett tag, sen gick jag till stallet
red först sayo, sen brilliant gick braa taggad allltså
badade båda hästarna och fixade allt, imorgon rider jag
70 löjliga centimeter på sayo förväntar mig inget typ glad om vi på ngt sätt kommer i mål..
sen 80 på brilliant, och på söndag rider jag bara en 90 klass på brilliant.
hoppas det blir en trevlig helg med fint väder.

nu ska jag väl göra något.


har ju bara tävlat dressyr på brilliant innan, för typ drygt ett år sen, men hoppas det ska gå bra iallfall :)


och sayo, ja vad ska man säga
inte hopptävlat henne på hur länge som helst inte hoppat överhuvudtaget faktist
menmen, kan bli intressant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0