ebbba här

heeeelo.
skola hade typ tre lektioner på förmiddagen , fast nae man gör ju inget på dom dirket.
sen på eftermiddagen åkte vi till lindö spela brännboll åh vad kul.
sen gick jag hem typ halv tre. rätt sköön dag iallafall
jag gick hem och sov så ovanligt , sen träning nu sitter jag här.
känns skönt att det är slut på pluggandet så man bara kan slappa på kvällarna.
imorgon börjar vi tio över tio DOCK ska jag till tandläkaren tio över sju. mindre kul lixom
men får väl åka hem dirket efter och sova lite. hehehehe.
okej ointressant vetande. ja


är det för mycker att hoppas på?


Kommentarer
Postat av: jossan

är du dum i huvudet ebba eller?!?

2010-06-07 @ 13:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0