emma

kollade på ebbas träning igår, det gick braigt steffi är så dutti! fan blev avundsjuk av att stå vid sidan och titta på, men nästa vecka då äntligen. på kvällen gick vi på bio och såg  sex and the city , den var helt okej, men tycker faktiskt att ettan var bättre. den drog över värsta, så efter det åkte vi bara hem och sov.

idag åkte vi och våra mammisar till åby och kollade på horseshowen, skulle inte skada att ha någon av dom där dressyrhästarna!     ebba köpte ny kavaj och skjorta och jag kollade på ny hjälm. har värsta svårt att bestämma mig för om jag vill ha svart eller blå, blir nog marinblå för den är ganska nice!
efter det så åkte vi hem sen åkte mammi och jag till stan, köpte ett linne och en klänning till avslutningen,  typ ganska vanlig menmen.
nu har jag städat i min garderob, det behövdes kan man ju säga, väntar på att ebba ska höra av sig så får vi se vad vi hittar på ikväll..

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0