emmis

brabra helg. grästräning i fredags gick enligt mig inte så värst bra, fick inte direkt till det.. menmen kanske går bättre next week?, hope so. det är ju dm på söndag!
igår sov jag hos lucas, såg på avatar trodde inte den skulle vara bra, men den var ju as bra!
idag vaknade vi typ ngn gång, sen efter ett tag åkte jag hem och åkte och red bobban, gick bra i början sen efter galoppen hade han ihjäl mina fingrar och bara sprang. sen har jag även hunnit med att vara i stallet och hejja på massor. duktiga var dom!
på onsdag är det teräängträning, sjukt kul längtar som fan, finns det något bättre.. nixxxx :)
nu har jag precis tittat klart på tv, så ska nog faktiskt sova.. orkar inte skola tur att vi är lediga på torsdag och fredag iallfall!

två bilder från träningen förra året, as suddiga men mamma får ta nya på onsdag! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0