ebba, back in the days..

hejsaan.
lite skola i fredags sen träning, hoppade emmas pärla steffi hon var duktig :)
hoppade även mín ponny, får säga att hon var mindre dukitg.
sen blev det bio med tjejerna sex and the city 2, treevlet.
den drooog över så vi åkte hem till emma efter bara.
idag har vi vart i åby och kollat lite, har inga planer för ikväll men nåt ska man ju göra.

du var något helt speciellt


jag kommer ihåg varje sekund. ända sen första dagen


du gjorde mig så jävla lycklig




även fast du ärligtalat kunde vara en riktig bitch så kan jag bara minnas dom bra stunderna.
du lärde mig rida, du lärde mig älska.
att sälja dig är det största misstaget jag någonsin gjort, så tänkte jag inte då.
men ända sen den stunden vi lämnade dig har jag saknat dig du anar inte hur många tårar jag har fällt. vissa dagar kan jag bara sitta och tänka på dig fan jag kommer aldrig träffa dig igen, 2 år har gått hur har jag stått ut? för mig var du mer än bara en häst. 10 år var du hos oss, och varenda sekund var så jävla värd. jag vet att du har det bra, men jag kan ändå inte släppa dig du kommer alltid tillhöra oss.
spader dam. fan vad jag saknar dig det är sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0