emma

Min data har varit trasig därför jag inte bloggat.. bussfest igår iaf,  det var kul. vi var hos rebecka innan och fixade oss sen vidare till david sedan till bussarna och ut till vånga. hemma igen i stan vid 2 då åt vi max sen åkte jag och lucas hem och sov. idag vaknade vi vid tolv, då åt vi frulle sen åkte han hem då gick jag och la mig igen, vaknade vid tre och sen dess har jag bara pluggat.. ikväll blir det mys och massor mat med syster. puss



Hold tight
Don't let go
Don't you let me go

Cause I'm gonna love you like I've never been hurt before
I'm gonna love you like I'm indestructible


Kommentarer
Postat av: anonym

du är väldigt snygg, din kille ska vara stolt.

2010-11-27 @ 19:09:36
Postat av: lucas

det är han.

2010-11-28 @ 23:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0