thats my style

jag har tillbringat hela helgen i stockholm. så ni vet
idag efter skolan gick jag dirket till stallet och vi åkte och hopptränade. trodde ett tag att jag på riktigt skulle avlida. hur kallt? nu är jag iallafall inne i värmen och tänkte för ett tag sen vara duktig och börja plugga.. men hade visst glömt lite i skolan så det blev ju bara skit med allt. fan nu när jag tänker efter hade ju verkligen behövt plugga jävla papper. har säkert tappat bort det och helena lär ju inte ge med sig om att jag ska få ett nytt. kul your lost helena your fucking lost. eahhh.
nu blev jag sur. saknar min kärklek oxå.
gaaah GODNATT/ ebba


chillet 2be en liten brownie nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0