want you to make me feel like im the only girl in the world

okej, kan ju börja med att hålla med emma om matte provet. åt helvete vad svårt det va.
intalade mig att inte ge upp, satt med samma tal i flera timmar kändes det som men kom ändå inte fram till något rimligt svar, så jag trotsade min intalning och gav upp. inte okej.
redan där klockan 8.10 va min dag förstörd alltså.
sen körde vi svenska på det, sen avslutade med naturkunskap.
slutade redan 13.50, riktigt tidigt om man jämför.
åkte hem dirket, somnade och sov ett bra tag.
har gjort lite engelska uppgift nu, det var allt. inget mer plugg på en hel jävla vecka. puh
firar med bio imorgon kväll somsagt, lär kissa på mig. men delugnt.
/ ebba



åhh längtar efter min bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0