men inga tårar når min kind.

måste härma ebbsan och göra den här bara för att jag har så tråkigt.

Du heter: emma

Smeknamn: emminon, emmsi, emmis, ems och emsigiirl av lucas?
Låt som när du är ledsen sörjer till? be mine, om erik hassle sjunger den.
Vad tror folk om dig? hm vet inte, hoppas inget dåligt..
Stämmer det? -
Vad får du oftast komplimanger för? min mage heh
Brukar du skratta för dig själv? alltid
Vad säger du för att imponera på någon? jadu..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ja det kan vi göra <33
Äger du några Converse? yes
Var bor du? okka eller oxelbergen som det heter
Trivs du där? japp
Är du allergisk i mot något? nix
Har du haft sex idag? nope
Hur svarar du i mobilen? ahh hallå?

Antal timmar sömn inatt? 10 kanske
Sov du ensam? ah

Brukar du komma i tid? klart
När mår du bra? oftast
När blev du fotad senast? jaduu
Hur känner du dig nu? ledsen och sjuk
Vanligaste färg på dina kläder? varierar
Vad saknar du? sommaren
Hade du en bra dag igår? hade jag väl
Rakar du benen? ja det gör jag
när brukar du oftast gå och lägga dig? för tidigt
Är du blyg? ibland
Sysslar du med någon idrott? ja jag rider
Vill du hellre ha mail än brev? ja. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? måste härma och säga ragga på tjejer
Är du nöjd med ditt liv? oftast
Är du bortskämd? nae då
Vad gör du i morgon? beror på om jag är sjuk eller inte
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? olika
Vad längtar du till? att bli frisk
Har du bra vänner och äkta vänskap? dom bästa
Vad använder du för shampoo? just nu head and shoulders
Hur gammal är du? bara 15
Tycker du om någon just nu?
jag älskar lucas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0