det har ju varit bättre.

yes, vi är stammisar på sjukanmälans nummret.
men imrogon tänker jag gå till skolan, try to stop me.
har varit hemma i nu en och en halv vecka. enough. orkar inte mer.
har precis slutat med matten, som tar död på mig först tar det ett år att läsa alla exempel och sånt (som man aldrig läser annars), men nu finns det ingen lärare som går igenom det, utan jag måste komma på't själv, bara det tar alla mina krafter. sen att försöka lösa dom gör mig helt slut. men nu ligger jag iallafall inte efter.
dags att åter gå till gossip girl. puss från ebs

turn up the lights in here baby
extra bright, i want you all to see this
turn up the lights in here, baby
you know what i need
want you to see everything
want you to see all of the lights



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0