emma

måste vara den tråkigaste söndagen ever. hjälpte mamma att panta burkar plus att jag städade övervåningen så tjänade in lite money, mwiihi. Typ det ända jag har gjort idag. Imorgon kommer ebba hem, tur det. tisdag ska jag nog ta hål i örat, det kommer nog göra ont. tabben och jag bestämde att vi skulle tänka på varandra, så skulle nog mitt göra lite mindre ont. han ska ju sitta väldigt länge och bli typ styckad i armen. navars, men vill man vara fin får man lida pin. Nu ligger jag och pratar med emilia och väntar på wallander, ska kolla på tv hela natten, sen sova hela dagen imorgon tills ebba hör av sig. livet är bra. ¨

bilder


Kommentarer
Postat av: emilia

ni är bäst :D

2011-02-21 @ 17:49:41
Postat av: sofia

jag älskar eran stil, kan ni inte börja lägga upp mer dagens outfit och modetips osv? skulle va jättekul!

2011-02-25 @ 20:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0