jag hoppas bara att folk snart inser..

fredag var det igår och vi slutade tjugo över ett. åkte då ner på stan och åt paus. sen gick ebba och jag på stan ett tag med josefin, fick med mig fyra ringar hem och ett finfint halsband. hittade även ett par fina jeans som jag gärna skulle vilja ha, men min plånbok skriker ty nej. efter stan gick jag hem sen vidare till stallet och tränade. gick super bra igår, mycket roligt var det. Efter stallet var det bara att byta om och sedan vidare till ellen som fyllde arton år. kom hem vid typ ett och då somnade jag ganska snabbt.
idag vaknade jag vill halv tolv, har pluggat lite och gjort mat. ikväll ska jag hem till tabben och se på melodifestivalen med ebba och lucas också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0