yours are the sweetest eyes I've ever seen

bra jag är på detta.
i måndags var det alla hjärtans dag, den kvällen och natten tillbringade jag med min fina pojkvän.
i tisdags började skolan tio över tolv och slutade tre, skönt. gick en liten stund på stan med emilia efter sen tränade jag. min ponny är amazing just nu he. så ni vet menar jag.
idag har jag jag varit i skolan hela dagen, kom hem runt kvart i fem och har sen dess pluggat.
tog en paus från det för ett tag sen, men nu börjar det nog verkligen bli dags att börja igen.
imorgon förutom att plugga ska erik komma hit, och på fredag förutom att vara i skolan ska jag och mamma till lund, och sen till köpenhamn över helgen med emelie också. vill att det ska bli helg nu!
/ ebba


you can tell everybody this is your song
it may be quite simple but now that it's done..
i hope you don't mind
i hope you don't mind that I put down in words
how wonderful life is now you're in the world.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0