he is perfect 2011

det blev ingen gröt igår sen som tur va, vi slog på tre rätters istället. mycket bäätttre..
det blev iallfall att vi gjorde oss iordning och så och åt hos rebecka, emma, jag, ellen, jenny och rebecka.
sen vid tio tog vi bussen ut till ljunga. va där ett tag sen lindö.. hem.
det hela började iallafall bra kunde slutat bätttre och tidigare för va så himlans trött men aja.
emma sov hos mig oxå och vi sov till halv två hade kunnat sova hela dagen känndes det som, var och är jätte trött. förstår inte varför jag inte sover än..
ska göra det nu.!
/ ebba

två bilder från 2010 hehhh.

söt bild, bästavän


titta vad jag hittade. bästasystrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0