ebbbbbbbbba

måndag, och tillbaka i skolan.
måste ha varit den värsta morgonen i mitt liv.. typ. AS halt när jag gick till bussen bara väntade på att jag skulle rammla. sen när jag väl kom fram efter 20 minuter fick jag sitta och vänta på bussen, när den väl kom stannade den direkt för att den var trasig. kul. tog väl ca 30 minuter med bussen in till staden, dog.
när vi äntligen kommit fram fick jag vänta ett år på spårvagnen. sen kom jag äntligen fram, och då. ae inte värt att skriva. uppiggande ord av svenska läraren osv.
bra dag. ikväll har jag iallfall hopptränat, på sayo och ridit en annan pollis vid namn ratino. as fin.
emma henkade och på hemvägen åt vi mcdonalds. goooottt nu ska jag duscha och hoppas att en trevligdag väntar mig imorgon.. fast det gör det inte. 8.10-16.40!!!!


söt ju

fin hest.


sayo oxå fin hest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0