Du kan gråta mitt på gatan

Har haft en bra dag idag, klockan ringde på tjugo över sju då åkte jag direkt till stallet. Har haft en liten tävling mellan oss som jobbar, teoriprov, dresyrtest och hopptest. Fick rida på fina griga, i dressyren var hon super fin och fick jätte bra poäng, i hoppningen stannade hon på första hindret så jag flög av, kul! Trots det blev det en vinst för min del, super nöjd. Ikväll ska jag bara slappa, har precis läst ut svenskaboken, väldigt skönt att slippa ha den hängande över axlarna. Imorgon hoppas jag på att det är bra väder, då ska jag sola. Sen ska jag hinna ner en sväng på stan och på kvällen är det hoppträning.
 puss från emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0