ebbbaa

kan börja med att veckan i malta har varit bra, men det var skönt att komma hem igår. åkte direkt från flygplatsen till stallet och tävlingarna, bytte om och allt sen var det dags att sitta upp på sayo som jag inte suttit på på en vecka, hoppade en lb (100cm) och framhoppningen kändes bra hon kändes pigg och fräsch. väl inne på banan gjorde vi en bra runda och dubbelnollade, jag var sista startande och fick dirket beskedet att jag vann, väldigt kul det trodde jag aldrig! efter var det bara att stresssaa, hämta upp emma åka till rebecka och sen vidare. emelie hämtade oss vid 1 sen inatt, och klockan idag ringde halv 8, tälving igen! idag var det regionalt, hoppade först en lb till och framhoppningen kändes inte lika bra, och inne på banan red jag dåligt och var ofukuserad fick inte upp nåt bra tempo, vilket ledde till ett stopp på 4:an och ett på 5:an, båda var mitt fel. sen laddade jag om till la:n (110cm) framhoppningen nu kändes bättre, och jag red mycket bättre inne på banan, hoppade alla hinder klockrent allt bara stämde, men så kommer det där sista hindret som var en kombination och jag klantar mig igen. 2 stopp. jävligt irriterande, men är ändå jätte nöjd med rundan för hon bjöd och hoppade jätte bra! love min ponny.
kom nyss hem nu och har tagit en dusch och ska sätta igång och plugga. wii

några bilder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0