emma

En solig och bra dag, cyklade tillsammans med simon imorse. trevligt, började vid tio, hade geografi och sen hål till klockan halv tre. Ebba och jag cyklade hem och köpte med oss cola och massor jordgubbar och låg ett tag i solen. Vid två cyklade vi tillbaka till skolan, hade en totalt onödig tyska lektion på tjugo min? värt att jag ens åkte tillbaka till skolan. Förövrigt har jag pluggat lite inför provet imorgon, dock inte så mycket som jag borde så det lär gå åt skogen. Imorgon ska jag hem till lucas på kvällen och bada och grilla, det blir mysigt. Nu kommer mammis pch pappis hem med en chicken kebab tallrik till mig, mums.



seventeen months.. i love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0