ebba

mysig kväll med emma igår!
dagen i skolan har varit den värsta på länge, as seg. efter skolan gick vi till stan en stund sen vandrade jag vidare till stallet och tränade. sen jag kom hem har jag umgåtts med min syster som är hemma några dagar.
just nu kollar jag på tv, men är så trött så ska nog sova istället.
vi hörs :)


Postat av: sofia
ebba - härlig mössa, vart har du köpt den? :)

S: förlåt för att jag är så seg på att svara.
mössan är köpt på vingåkers factory outlet.
osäker på vad den kostar i en vanlig butik, men runt 599kr.
jag köpte den där dock för bara 399! :)



Kommentarer
Postat av: sofia

jaha okej!

tack så mycket för svar :)

2011-03-03 @ 22:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0