Even angels have their wicked schemes.

Hej där! Igår var det hela 14 månader med min lucas, fick fina blommor, sen såg vi film och åkte och spelade badminton på kvällen. Lucas vann som vanligt! Efter det åkte vi hem och sov. Idag började vi vid tio med svenska, sen fick vi tillbaka matteproven. haha halva klassen hade ig, stackars våran lärare hon såg ledsen ut. Efter skolan åkte ebba och jag ner till stan och mötte upp clara, sen blev det fika på fräcka och massor med prat, väldigt trevligt. Fick även lite spontant med mig en söt tröja hem, alltid roligt tycker jag.. men inte min plånbok som förövrigt är tom nu. Längtar redan till månadens slut, fast det är ju en bit kvar dit. Nu är jag iallafall hemma och tittar lite på tv, ska äta lite mat nu och sen sova. Vi hörs mer imorgon!
LOVE emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0