låt mig höra kärlekens tunga

Idag har det varit en bra dag, började vid tio, väldigt skönt. Ebba har ju skrivit det mesta så finns inte så mycket mer att skriva. Träningen gick super bra, känns så himla roligt och jag ser verkligen fram emot tävlingarna i vår. Vill att dom ska komma nu. Efter träningen fixade jag lite saker sen åkte vi hem. Åt nyss tacos och massor med godis så nu ligger jag helt proppmätt i sängen. Ska kolla vem som vinner let's dance, sen kommer jag nog somna som en stock. Imorgon blir det plugg hela dagen, på kvällen ska vi hem till ebba för lite god mat. Vi hörs.



Du vill höra kärlekens tunga,
säga orden igen,.
Kärlekens tunga, kärlekens tunga,
aldrig skall du glömma mig.

Åh Jag älskar dig mer än du
nånsin kommer att få veta.
Lycka till med allt,
men du kommer att få leta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0