lever på mina drömmar

tävling igår, hoppade en lc nolladegrunden sen i omhoppningen red jag som en kratta, flöt ut i en sväng så ett stopp och sen hoppade hon ett hinder helt weird, fick mig en redig nock så har huvudverk och ett snyggt sår på hakan nu! men rev det gjorde vi så 0+8 fel fick vi, är nöjd med det för grunden var klockren.
kom hem runt fyra och då var det att stressa som tusan, mötte emilia och emma på stan vid fem åkte hem till rebecka och fixade oss osv, sen till skarphagen som emma skrev. vi tog bussen in till stan runt två, och där hämtade pappa mig. jag hade en kul kväll med mina fina vänner!
idag har vi varit och terrängtränat, gick bra. ska kolla igenom redovisningen till imorgon nu, eller? ae, puss!


bildbrist som bara den
/ ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0