emma

Har precis ätit en stor chokladboll till frukost.. måste sluta äta så onyttigt. I fredags blev det bio med wille och några mer, vi såg devil inside som var sjukt konstig. Efter det åkte vi hem till mig och sov. Igår blev det en lugn dag och kväll framför melodiefestivalen med mammi.

Jag har insett att jag borde sluta lägga ner energi på personer som inte ger ett dugg tillbaka. Varför ska jag bry mig? Höra av mig och fråga personen om den mår bra, göra allt för att personen inte ska må dåligt när personen i själva verket gjorde allt för att du skulle må så dåligt som möjligt. Jag blir så arg men mest ledsen när jag tänker på hur mycket jag tänker på hur den personen mår istället för att tänka på mig själv. Ajja.. ska snart börja fixa mig sen blir det lite släktkalas för lovisa som har fyllt år. Måste även plugga lite matte idag och ikväll ska jag till wille om min hals mår bättre. Nae nu är det bäst jag rör på mig, puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0