gissa vem.

hejheejeheeeeej, ah ja var ju hos tandläkaren idag då. fick tandställning där nere med, det gör ont nu :| sen åkte jag hem och som jag sa oh sov en stund sen så gick jag till skolan efter lunch, så jag hade bara två lektioner, känndes som jag kunde ha skitit i att gå överhuvudtaget, men va tvunget oh lämna en lapp typ.

skolan slutade iallafall halv 3, så då åkte jag hem och nu har jag ätit lite. ska åka in och hoppträna halv 6 sen, ikväll tror jag att jag ska va hemma, kanske går ut? vet seriöst inte om jag orkaaaar. haha
den 17 februari drar vi till romme med skolan, sen klockan tre på natten (den 18 februari) åker jag till oman lite SMÅ skönt sådär, åka ifrån sverige i en vecka och steeka. synd då att emma inte ska med, det va ju nära iallafall..
okej nu skajag nörda lite, sen göra något annat..

dagens diss (n) .. anneli hade PMS fucking ryck på klassen, av no reason oh hon vet att vi älskar henne såååååååå mycket :)..

/ EBBBBBBBBBa


 
dagens outfit litE slappt sådär.              
svarta tights, grå stickad, svart halsduk

          
dagens facelook, no make up. 
så ni får en hair look ist, lite lockigggggt oh gulligt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0