ebbahär

dadidadadadidada lalalalala.

fanhejfan.
isvak idag :| haha, jag var värsta nervös innan. när jag kom ut där så var det vitt överallt, sen var det typ ett svart hål med iskallt vatten som jag skulle plaska i. fan att jag gjorde det då så jävla grymt av mig, bara plumsa isådär inga problem.
sen värmde vi oss i bastun , välförtjänt yesyes (y).
sen åkte jag hem, och gjorde vad? SOV ohyes.
sen stallet , ovanlig eftermiddag inte som alla andra. nej.
och nu gör jag vad? sitter här och tänker på att jag verkligen borde plugga till matte provet imrg, eller ska jag säga omprovet.. nationella idag, vet inte riktigt..
iallafalllll clara har ont i halsen, ÖDET är i farten.



det finns inget att behaga,
inget att förklara.


Kommentarer
Postat av: clara

RENA ÖDET FAN ! :o

2010-02-10 @ 19:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0