jomen visst

tro det eller inte men jag lever faktist.
har vart grymt dålig updatering men har inte suttit på datan.
jag blev faktist frisk. så jag tävlade gick bra :)
sen vart jag lite sjuk igen.
men allt löste sig super. pluggade sönder all night igår, och idag har jag vart i skolan. sen hem och sen tränat och pussat ihjäl bästa sayo . träffar henne inte på en vecka, BAD!
romme imorgon! sen klockan två på natten åker vi till arlanda, sen till oman.
OHYES. ni lär vell inte direkt få överdrivet mycket bloggande från mig. men inget att sörja över nono.
emma sviker inte.
nu ska ni få lite underhållnig. hämd kallas det från min sida.



jag köpte sista mackan idag. syndförer.


don't miss me too much sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0