du sjunger på våran sista refräng.

Igår blev det en mysig kväll hos emelie och sofie med lite tjejer, spel och massor prat. Ebba och jag åkte hem vid elva och somnade direkt. Idag ringde klockan halv sju, då åkte vi till stallet sen vidare på tävling i söderköping, gick bra och hästarna var så duktiga. Efter det åkte vi tillbaka till stallet sen vidare till vikbolandet och kollade på dressyrlaget, trea kom dom! duttiga. Nu är jag entligen hemma, ska vila lite sen tillbaka till stallet igen och fixa iordning iris. Imorgon ringer kl vid 05.40 då bär det av till åtvidaberg. Nu ska jag röra på mig, ikväll blir det att sova, har aldrig varit såhär trött. Vi hörs mer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0