emma

Har haft en super bra helg. Tävling både lördag och söndag, iris har skött sig jätte bra. I lördags kom jag tvåa i första klassen, ettan slog mig med ett halvt poäng lite träligt. I lagklassen red jag dåligt så fick ett pet, men laget kom sammanlagt tvåa. Igår var hon pigg och det gick super, slutade även tvåa i den klassen också. Samma kille slog mig med några sekunder, haha så komiskt. Iris är iallafall världens bästa och jag lägger ut bilder när jag har lagt in dom på datan.

Idag har det varit en jobbig skoldag, har varit jätte trött. Slutade iallafall vid fyra då gick jag hem och somnade ett tag, har även hunnit med att plugga lite matte. Sen så har jag varit duktig och rensat i min garderob vilket verkligen behövdes. Nu sitter josefin och jag och kollar runt lite, vi har precis skickat efter dessa två snygga kuvertväskor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0