emma

det blir inte mycket skrivande på den här bloggen.. men faktum är att det inte finns så mycket att skriva om. Det är sjukt skönt med lov. Helgen spenderade vi hos emelie i stockholm, det blev mycket god mat och lite för mycket shopping men det tyckte jag faktiskt att jag var värd. Jo men livet rullar väl på. Något jag har tänkt mycket på är varför man lägger ner energi på att vara ledsen över dåliga personer när man har så många bra i ditt liv? Istället får att sikta in mig på dom stunderna som jag är nere så ska jag börja räkna dom gångerna jag skrattar vilket inte ens kommer gå att räkna på fingrarna. Det är klart det finns personer som kommer såra dig om och om igen och du kommer gråta om och om igen, men äsch det hör väl till. Då lär man sig iallafall uppskatta dom som gör dig lycklig och dom stunderna då du är lycklig. Jag har världens bästa familj, världens finaste häst och verkligen jordens underbaraste vänner. Så nästa gång någon frågar hur jag mår, ska jag säga..
- jag mår perfekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0