FÖRSÖK INTE VINNA TILLBAKA NÅGON SOM VALT ATT FÖRLORA DIG

Har varit sjuk hela veckan, eller jag gick till skolan i onsdags och trodde jag var frisk vilket resulterade i att jag fick feber igen. Så igår blev det en mysig kväll med min syster. Just nu ligger jag i sängen och funderar över min dag. Har inte varit i stallet på hela veckan och imorgon är det dressyr tävling som jag hade tänkt vara med på. Då måste jag ju iallafall rida idag och då är risken att jag får feber igen och inte kan bowla ikväll som jag så gärna vill. Vilka problem jag har.. nae men hade hoppats på att förkylningen hade försvunnit idag. Nu ska jag gå ner och äta frukost. pussar

sommar



höst/vinter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0