bildbomb, gamla bilder!

 
precis när vi börjat 7:an

emma och jag tyyp... 06

 
emma goes fjortispose 06                               och jag.. mespose 06


hmm. jag 05

 
emma och jag bästa danmark 07


emma och jag 07


hahaha , emma 08




ebba karin, fjortiiiis 08

 
hahahha jag 08


typ vår 09


sommar 09



slutet av sommaren 09


sommar 09 nej inte brun emma nej..



 

ems and ebs NOW höst/vinter 09
lika good looking nu som då. eller ah ems iaf..

okej det vart kanske inte en ''bildbomb'' för datan var ju inte så pigg direkt, men några bilder från några år iallafall!  / ebba


Kommentarer
Postat av: fredrik

emma , skit söt.. förr.. elr asså nu med såklart.. men inte sätt bilder på hur hon såg ut förrså.. söt :)(y)

2010-01-05 @ 18:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0