heeeeeeeeeeeej/ emmiiiiss

fan vad bra vi är på att blogga.  
amen luciashow igår, hahahahhahahahahahahha finns typ bara ett ord för den.. pinsamt.
skola idag då efter typ två veckors prao.. skönt att vara tillbaka faktiskt.  och OM jag ba vevade in ett mvg på mitt so arbete då, shiiet duktigt gjort av mej!
imrg är det teknink prov, men ae jag orkar inte.. + att betygen redan är satta.. och skolan är helt onödig just nu! så den kan gå och lägga sig.
och död åt vädret typ, går inte ens att vara ute.. eller jo kanske men ändå.

ae fy vad jag klagar all the time, nästan som linn typ :|

pusssssssseeeeeen

Kommentarer
Postat av: linn

men fuck din unge ..det var ju klockrent heh.

2009-12-25 @ 18:58:33
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0