ebba här!

jomen visst ebba här.
sjukt trött från första början idag, orkade knappt ta mig upp ur sängen.. men det gick på nåt höger tillslut, för upp kom jag ju, fick sluta senare än vad jag trodde från praon iallafall, men slutade ca 2, då åkte jag till stallet.
red ute det var as skönt , eftersom det var rätt bra väder solen tittade fram och bara allmänt skönt var dte att rida ute, uppfriskande.
efter stallet gick jag till emma. sen vid halv 6 åkte vi in till eber. det var bra med folk där kan ja säga, och verkade va en bra skola oxå..
imorgon äre först prao som vanligt, sen klockan 17.13 tar jag tåget till lund, kommer hem igen på söndag. försöker uppdatera mig därifrån, men kan bli rätt dåligt. för jag är ju trots allt där för att hälsa på min älskade syster och inte för att va på datan, men lite ska ni såklart få annars överlever ni vell inte ;)?
okej, men vi hörs då!

pusssss


en fin bild oxå, !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0