emmaaaaa häär yes.

sitter här i datasalen med sara, jobbar med engelska.. griiimt kul, ae inte för att vi får så mycket gjort men men.  svante tjatar om att jag måste visa mina mvg kunskaper, jag ba hm vilka mvg kunskaper? .. ae jag ska bli mäklare och tjänaa massa money, så jag kanske borde engagera mig lite kanske eller något.
men vad tusan ska man välja för gymnasie då!?, jag orkar inte ens tänka på det, men imorgon blire iaf att gå till eber och titta lite, hoppas man blir något smartare av det!

ska redovisa den här engelska uppgiften på fredag, och jag har inte ens kommit igång, så kanske borde börja, istället för att sitta och hålla på med massa annat.?

sååå puussseen på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0