men hej/ emma

skola idag, hade först typ en mattelektion, som är lika oseriös som alltid typ.. sen språk, gjorde inte ett dugg typ. sen skulle vi egentligen ha värsta långa engelskan men blev ingen för svante var sick. så vandra runt i skolan i typ 2 timmar, sen åt vi sen vare idrott, typ anna och jonna hade lektionen. blev it direkt seriöst det heller, sen åkte jag och jonna hem, skönt med prao i två veckor nu (y)(y)

var på eber igår, och man kan ju it påstå att jag blev mkt klokare av att gå dit, har fortfarande it en aning, men ajja det verkade vara bra skola och så (y) sen träffade jag ju jonas där också, trevligt trevligt.. var ju ett tag sen kan man ju säga.
jävla ebba som åker till lund hela helgen! puckounge då,  men blir iaf bio med bästa hilda!

ae nu ska jag typ sätta på en film och sova, puussseeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0