ohohoho lalalal

jo men ebba här, som ni längtat efter.

är sjukt trött, vill bara sova. på onsdag ska jag och emma på stan, det bestämde vi igår, sjukt intressant.
på torsdag är det öppethus på eber. vi har såna hära special guider för vi är såbrraa , jag och emma alltså. haha
min prao duger rätt bra, men dock börjar jag sju varje dag.. lite små tidigt faktist.
så det är även därför jag inte lägger in outfits & facelookes ochså. men jag kan ta en bild på min snygga outfit på sjukhuset imorgon. smexx kallas det .
ae ni vi hörs, lilla ebba ska sova nu.. snart.

pusspåer ♥

 


det handlar om att bjuda på sig själv.
i detta fall är det jag och linn som bjussar just for YOU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0