amen emma ja!

mm OM mitt internet funkar, yesyesyes.  lovet har varit brabra.. synd bara att det är lite slut nu! i helgen har jag varit med min  underbaraste pojkvän, tog det bara lugnt med film och sådär sen sov jag hos han, alltid lika bäst!

skolan idag s-ö-g, alltså längtar inte lite efter att få sluta, bara trött på allt. hade redovisning, inte heller så roligt! sen när jag kom hem somnade jag på marken ute i solen, nu värker min kropp bara lite.

nu borde jag plugga, no prov på onsdag, imorgon ska jag träffa min bästa hilda, sen kommer lucas på kvällen!
ae nu ska jag sova, klockan är nio men SO WHAT?!?

idag äre ingen vanlig dag för det är ebbas födelsedag, HURRAHURRAHURRA.
grattis pluttan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0