emma

sitterm i datasalen, började värsta tidigt idag men fick iallafall skjuts som tur var. hade matte första lektionen, fick reda på nationella.. fan är besviken alltså men sänks inte iallafall. nu har vi engelska och jag gör inte ett dugg. ska nog åka hem efter den här lektionen och sova, det behövs.
sen äre träning, såhär glad har jag nog aldrig varit över det,  min steffii är så bäst och hon gör mig så happpii,  det kan jag verkligen behöva nu. sen ska väl jag och ebba stressa hem och fixa oss sen ska vi till clara, fårse hur allt blir.. är på sånt där humör där jag egentligen bara vill ligga hemma och sova, men har lovat ebba att följa med så.
nu ska jag hitta något att göra, slutar om en timmma, längsta lektionen :| fan vad jag klagar, inte bra inte bra!!

men puusss.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg! =)

2010-04-30 @ 11:24:20
URL: http://ssandrao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0